5 Essential Elements For ماگ فانتزی

Wiki Article

این ظروف عموماً از جنس شیشه، بروسیلیکات (پیرکس)، سرامیک، چوب، پلاستیک یا فلز ساخته می‌شوند و معمولاً دارای دسته‌ای برای نگهداشتن آسان هستند و شکل‌های متنوعی می‌توانند داشته باشند.

ماگ‌های حمل و نقل یا ماگ مسافرتی یا ماگ تراول (تراول ماگ)

ماگ استیل یک محصول فوق العاده برای مصرف شما در مسافرت، کمپین ها و...می باشد، که این ماگ از جنس استیل مناسب برای نوشیندی های سرد و گرم طراحی شده، این ماگ ها را بیشتر برای نوشیندی گرم استفاده می کنند چون قابلیت نگهداری مایع داغ را برای چندین ساعت را دارد، گنجایش ماگ استیل نسبت به ماگ های دیگر بزرگ تر است.

اطلاع از قیمت ها و شرایط سفارش عمده مشاهده / پینکالا

شما میتونید اطلاعات زیادی درباره انواع ماگ و راهنمای خرید اون ها رو اینجا مطالعه کنید.

ما با ارائه محصولات زیبا، باکیفیت، با دوام و قیمت مناسب، شما را به دنیایی از زیبایی و کاربرد دعوت می کنیم.

از این ماگ‌ها برای استفاده روزمره و حمل قهوه و دمنوش و یا نوشیدنی سرد از خانه تا محل کار یا مدرسه یا دانشگاه به کار می روند.

در اینستاگرام همراه ما باشید و از جدید ترین محصولات و تخفیف ها با خبر شوید.

زیباترین و متنوع ترین ماگ های فانتزی از سرامیک ساخته شده اند. اغلب ماگ های سرامیکی فانتزی موجود در هوم وارداتی هستند و ما جدیدترین و شیک ترین ماگ های سرامیکی را بصورت گلچین جدا کرده و برای شما فراهم کرده ایم.

مدل دامن بلند شیک زنانه؛ دامن های جذاب با جنس های متفاوت

ما در فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی با سابقه چندین ساله در فروش محصولاتی از قبیل ماگ، ظروف فانتزی، شکلات، ملزومات قهوه، ماگ جذاب و... در خدمت شما عزیزان هستیم.

مدل پیراهن مجلسی بچه گانه؛ مدل های نخی و ماگ فانتزی بهاره بسیار جذاب

فرقی نمی‌کند که شما قصد دارید به خرید تراول ماگ خانواده بپردازید یا به ‌دنبال تراول ماگ برای کودک هستید؛ انواع گوناگون و متنوع این محصولات در سایت خانه شکلاتی در اختیار شما قرار دارند.

مدل سرهمی زنانه جدید؛ بهترین مدل ها برای یک استایل شیک زنانه

Report this wiki page